+48 85 677 70 70, 537 676 747

Godziny Otwarcia: od Poniedziałku do Piątku 9:00 - 17:30

Witaj

Zamówienia I Zwroty

Informacje o zamówieniu

  • Wpisz nazwisko oraz email/kod pocztowy żeby zamówić na adres płatnika.

* Wymagane Pola

Reklamacje

Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu

Jeśli zakupiony towar został uszkodzony w trakcie przesyłania prosimy odesłać go wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji. W przypadku uszkodzenia mechanicznego paczki prosimy zażądać od kuriera spisania protokołu szkodowego oraz odesłanie do nas jego oryginału z uszkodzoną paczką (ważne, żeby nastąpiło to w dniu dostawy!) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Jeżeli dostarczony towar, paczka nosi ślady uszkodzeń mechanicznych, a nie został sporządzony protokół szkody w obecności kuriera, reklamacja takich uszkodzeń jest bezzasadna i nie podlega odpowiedzialności odszkodowawczej.

 UWAGA! Warunkiem uznania szkody jest niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.

 W przypadku reklamacji wad jakościowych towar zostanie wymieniony na nowy lub zwrócimy równowartość wadliwego towaru natychmiast po otrzymaniu przesyłki wraz z protokołem reklamacyjnym dostępnym na naszych stronach i przyjęciu reklamacji.

 UWAGA! Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Aby otrzymać zwrot kosztów należy załączyć paragon lub kopię faktury potwierdzającą poniesiony koszt wysyłki.

 Wszystkie informacje na temat statusu zgłoszonej reklamacji udzielane są wyłącznie pisemnie pod adresem e-mail: biuro@mzxglobal.pl.

 Wymiana produktów

Jeżeli przysłane produkty różnią się od zamówionych przez Państwa, prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym fakcie (UWAGA: towar może zostać do nas zwrócony zgodnie z niżej zamieszczoną instrukcją lub zamieniony na inny tylko w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki). Tak szybko, jak to możliwe WYMIENIMY TOWAR NA INNY (pod warunkiem, że wymieniane części nie nosiły żadnych śladów użytkowania i posiadają oryginalne, nieuszkodzone opakowanie), dokonując ponownej wysyłki części na nasz koszt. W przypadku odesłania towaru bez odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem oryginalnego opakowania części lub stwierdzenia śladów montażu wymienianej części, towar zostanie ponownie nadany na koszt odbiorcy przesyłką kurierską.

 Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę sklep zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych na konto bankowe, wskazane przez Klienta za zakupione produkty.

UWAGA! Zwrotu lub wymiany towaru (bez względu na przyczyny) można dokonać tylko pod warunkiem, że nie był on używany/montowany w oryginalnym opakowaniu; niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku. Zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany, tak aby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za właściwe wysłanie towaru odpowiedzialny jest nadawca. Warunkiem uznania zwrotu przez MZX GLOBAL SP. Z O.O. jest odesłanie towaru w ciągu 14 dni od dnia odbioru paczki wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym, którego wzór znajduje się w załączniku na dole strony oraz można go pobrać klikając tutaj. Koszty dostawy zwracanego, poprawnie dobranego towaru na podstawie oryginalnych katalogów producentów części pokrywa zamawiający. Koszt odesłania zwracanych produktów nie podlega zwrotowi. W przypadku uzyskania zgody sklepu na warunkową zamianę dostarczonych towarów lub ich zwrot po terminie (po upływie 14 dni), zastrzegamy w takich przypadkach możliwość potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu.

Zwrot towaru

Jeśli chcą Państwo zrezygnować z dokonanych w naszym sklepie zakupów z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania części w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki i zwrotu zakupionych produktów bez podania przyczyny, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827). Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

 Należy pamiętać, iż zwracany w tym trybie towar, zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania ani montażu. Opakowanie zwracanej części musi być właściwie zabezpieczone do transporu, nie może być w żaden sposób oklejone!

 Towar może zostać zwrócony wyłącznie w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. W przypadku zgody sklepu na zwrot części po upływie 14 dni, zastrzegamy w takich przypadkach możliwość potrącenia części środków z tytułu kosztów obsługi zwrotu.

 Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom, czyli osobom fizycznym dokonującym zakupów od przedsiębiorcy w celu niezwiązanym z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą. Osoby fizyczne, które są przedsiębiorcami, a jednocześnie dokonują zakupu towaru lub usługi w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą nie mogą więc skorzystać z tego ustawowego uprawnienia. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.

UWAGA WAŻNE!

Żeby wymiana lub zwrot został zaakceptowany, bezwzględnie konieczne jest aby:

  • część była w idealnym stanie (nie używana, bez śladów montażu),

  • produkt musi być kompletny i nieuszkodzony,

  • część może zostać zwrócona wyłącznie w swoim oryginalnym opakowaniu; niezniszczonym, bez jakichkolwiek opisów, podpisów i nie oklejonym żadną dodatkową taśmą bezpośrednio na pudełku bez dodatkowych zabezpieczeń, jakimikolwiek naklejkami,

  • opakowanie musi znajdować się w dodatkowym, ochronnym pudełku/kartonie do wysyłki (trzeba zwrócić uwagę aby części ciężkie i delikatne nie przemieszczały się, a całość była unieruchomiona), aby chronić produkt i jego oryginalne opakowanie podczas transportu.

Wszystkie odsyłane części bez dodatkowego zabezpieczenia ochronnego oryginalnych opakowań, oklejone taśmą, jakimikolwiek naklejkami, listami przewozowymi, opisane etc bezpośrednio na oryginalnych opakowaniach części, zniszczone podczas transportu powrotnego od Klienta, NIE BĘDĄ przyjmowane przez nasz magazyn.

Załączniki